wtorek, 3 lipca 2012

Chwilowe wakacje

Przez kilka dni nie będę dodawała nowych postow,
Wyjechałam na CHWILĘ na wakacje :)
Tego posta dodaje z telefonu więc pewnie będzie trochę zniekształcony


Dziś byłam w biedronce na zakupach i odkryłam parę NOWYCH produktów w dziale nabiału, które wcześniej nie znajdowały się w asortymencie sklepu (wyprodukowane dla biedronki)
Najczęściej zaopatruje się właśnie tam ale zawsze brakowało mi paru produktów, które właśnie są już tam dostępne w bardzo korzystnej cenie
Są to mianowicie:
-Serek homogenizowany 0% tłuszczu naturalny, oraz o smaku owoców leśnych i jabłka z cynamonem! Idealne do naleśników
CENA 1.19zł za 140g

-jogurt naturalny 0%, bardziej gesty od innych zeroprocentowych jogurtów, z którymi się wcześniej spotkałam
CENA 1.35 za 400g

POLECAM! :)

I love biedronka ! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.