sobota, 12 maja 2012

Zdrowe i pyszne śniadanko czyli bułka z otrębów

Śniadanie w takiej postaci jem niemal codziennie i jeszcze mi nie obrzydło ;) oczywiście w zależności od sezonu  zmieniają się warzywa na talerzu


Składniki na bułkę:
  • 1 jajko
  • 2 łyżki jogurtu
  • 2 łyżki otrębów
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  •  przyprawy (ja używam mieszanki przypraw do pizzy) lub słodkiej papryki, soli i oregano
Sposób przygotowania:
  1. Wszystkie składniki dokładnie mieszamy w małej misce
  2. wkładamy na 5 minut do mikrofalówki i już! 
PYSZNA bułka gotowa! w zależności od mocy mikrofali u niektórych bułka będzie się piec dłużej lub krócej, należy sprawdzać czy bułka nie jest już mokra

doskonale smakuję z serkiem wiejski (lekkim z biedronki) ;)


SMACZNEGO ! ! ! :)

2 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie próbowałam piec w mikrofali...podchodziłam do tego nieufnie, a tu wyszła mi pyszna bułeczka - a właściwie dwie, chłopak też zjadł i był zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bułka była moim pierwszym wypiekiem z mikrofalówki, przedtem nawet nie wiedziałam że można tam piec;p
      odkryłam ją wśród przepisów z diety białkowej
      też nie wierzyłam, że wyjdzie, dlatego miałam miłą niespodziankę bo naprawdę jest pyszna i świetnie zastępuje pieczywo ;)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.