niedziela, 6 października 2019

Omlet WOW

Oj dawno dawno nie było przepisu.
Ale stworzyłam coś tak pysznego, tak wybitnie pasujące połączenie smaków że musiałam się z Wami nim podzielić!
Zastrzegam jedzenie tylko z takimi dodatkami aby uzyskać efekt WOW!

Składniki:
  • 2 jajka od wolnej kurki (około 110g)
  • 30g płatków owsianych
  • garść jagód goji
  • 50g twarogu bez laktozy
  • banan (100-110g)
  • cynamon (ja daję minimum pół łyżeczki, uwielbiam cynamon 🖤)
OBOWIĄZKOWE dodatki:
  • Dżem porzeczkowy 100% owoc /ok 30g (użyłam biedronkowego)
  • Masło orzechowe crunch (około 20-30g)
  • Sos sweet coffee/salted caramel SFD (rewelacja i dopełnienie całości!!!) Możecie użyć też syropu klonowego (testowałam na mamie) ale to już będzie wersja high-carb
Przepis:
  1. Wrzucamy wszystkie składniki na omlet do blendera kielichowego i blendujemy na jednolitą masę,
  2. Odstawiamy na około 1 min, żeby składniki się "przegryzły", a następnie ponownie blendujemy,
  3. Smażymy na małej, przetartej olejem teflonowej patelni pod przykrywką na bardzo małym ogniu, aż góra się zetnie, wtedy możemy bez obaw przewracać go na drugą stronę.
Ostatnio dzięki filmikowi Deynn klik "OMLET NA SŁODKO NA CZTERY SPOSOBY" poznałam cudowny trik który odmienił moje życie w kwestii omletów.
A mianowicie kiedy istnieje obawa że dół omleta nam się spali a góra nie zetnie "podlewamy" omlet delikatnie wodą po brzegach i znowu przykrywamy pokrywką wtedy dzięki parze wodnej idealnie nam się "zetnie" :)

       4.  Gotowy lekko przestudzony omlet smarujemy masłem orzechowym, następnie dżemem, a na  końcu polewamy sosem ♥️🤯

SMACZNEGO ! ! ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.