środa, 30 lipca 2014

Niskowęglowodanowy makaron z tofu, suszonymi pomidorami i brokułami

Biedronka zaopatrzyła się w tofu, tak było tydzień temu, bo aktualnie po tofu w mojej pobliskiej Biedronce nie ma śladu, ale 2 kostki jeszcze mam w zanadrzu ;) Jedną wykorzystałam do przygotowania makaronu z brokułami, BOMBA! Pewnie was nie zdziwię mówiąc że marzy mi się FIT bistro, jeśli kiedyś mi się uda to danie na bank trafi do menu ;)
a może akurat przeczyta ten post jakiś anioł biznesu i zechce mnie wspomóc? ;D

Składniki (2 porcje):
  • kostka naturalnego tofu (dzień wcześniej kroimy je na mniejsze kostki obtaczamy w słodkie, ostrej papryce, soli, pieprzu, ziołach prowansalskich, łyżce oleju rzepakowego /wstawiamy na noc do lodówki/)
  • garść niskowęglowodanowego makaronu spaghetti
  • około 300-400g brokułów (ja użyłam mrożonych)
  • około 5 suszonych pomidorów w oleju i ziołach
  • łyżka pesto z bazylią i pomidorami KOTÁNYI (w proszku)
Sposób przygotowania:
  1. Tofu wrzucamy na rozgrzaną teflonową patelnię i smażymy raz po raz mieszając aż zrumieni się z każdej ze stron
  2. pomidory odsączmy na ręczniku papierowym od nadmiaru oleju, kroimy w plastry i dodajemy na patelnie, mieszamy
  3. brokuły gotujemy w osolonej wodzie, aż się rozmrożą, odcedzamy i kroimy na mniejsze kawałki, wrzucamy na patelnie, mieszamy
  4. makaron gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu, dodajemy do pozostałych składników, wraz z pesto, mieszamy i smażymy jeszcze kilka minut, aż pesto oblepi makaron
SMACZNEGO ! ! ! :)

niedziela, 27 lipca 2014

Konkurs z firmą Kupiec, pomysł na zdrowe śniadanie

W zeszłym tygodniu podczas myślenia o wszystkim i niczym doszłam do wniosku, że przydałoby się zorganizować jakiś konkurs ;)
Nawiązałam wiele ciekawych współprac, które umożliwiły mi testowanie i poznawanie nowych, ciekawych i zdrowych produktów. Z chęcią podzielę się z Wami moimi profitami :)
O pomoc w realizacji zgłosiłam się do firmy która jako pierwsza we mnie uwierzyła i nawiązała ze mną współpracę, kiedy mój blog dopiero raczkował, a jest nią firma KUPIEC ;)




No to zaczynamy konkurs ;)

Udział w konkursie może zabrać każdy, kto:
  1. Mieszka na terenie Polski
  2. Przygotuje zdrowe śniadanie z wykorzystaniem  produktu Firmy Kupiec
  3. Wyśle zdjęcie śniadania na tle produktu Firmy Kupiec na adres daariaa89@gmail.com (podajcie imię i nazwisko)
  4. polubi  mój profil na facebooku https://www.facebook.com/DietetycznieMojaRzeczywistosc?ref=hl oraz profil Kupca https://www.facebook.com/ZdroweNieNudne
NAGRODĄ będą paczki niespodzianki z produktami firmy KUPIEC (sama nie wiem co tam będzie, ale podsumowując przesyłki jakie sama dostaję jestem pewna że będziecie mieć się z czego cieszyć)

Zostanie wybranych TRZECH zwycięzców:

  • DWÓCH  na podstawie ilości lików, które uzyskają pod zdjęciem swojego śniadania - będę publikować zdjęcia na fanpage
  • JEDEN zostanie wybrany osobiście przeze mnie ;)
Zgłoszenia przyjmuję do dnia 13.08.2014 r. (przy czym zastrzegam sobie prawo do przedłużenia dni trwania konkursu, jeśli będzie zbyt mało zgłoszeń, mam nadzieję, że taka okoliczność nie wystąpi;))
Na opublikowane zdjęcia będzie można glosować do 14.08.2014r., a ogłoszenie wyników nastąpi na następny dzień na facebooku oraz poprzez wysłanie emaila do TRZECH szczęśliwców ;)


piątek, 25 lipca 2014

Dietetyczne ciasto jogurtowe z borówkami

Myślałam, że nie dam rady dodać dziś tego przepisu, po pracy szybko biegłam na pociąg, w którym dla zabicia czasu zaczęłam spisywać post i teraz na szybko publikuję, bo zaraz znikam na cały weekend w domku nad jeziorem ;)
Komputera nie będzie, ale zawsze jest mój telefonik, więc zdjęcia na fanpage powinny się pojawiać, oczywiście jeśli zjem coś godnego uwagi ;)
szykujcie się w najbliższym czasie na konkurs! znów kochany Kupiec zgodził się na współudział więc zapowiadają się ciekawe i zdrowe nagrody ;)


UDANEGO WEEKENDU! :)

Składniki 
(na formę o wymiarach około 16x21 cm, około 6 sporych kawałów):
  • 3 jajka
  • 1/3 szklanki ksylitolu firmy Oleofarm
  • 2 kubki jogurtu naturalnego bałkańskiego light (2x340g, dostępny w Netto, wybrałam ten jogurt bo jest chyba najgęstszy z najgęstszych ;))
  • łyżeczka mielonej wanilii dostępnej w sklepie Skworcu
  • łyżka skrobi kukurydzianej dostępnej w sklepie CENTRUM SYLWETKI
  • spora garść borówek 

wtorek, 22 lipca 2014

Nowa odsłona placków z cukinią czyli moja fit wersja

Olaboga ale jestem zmęczona!
upał!
praca, praca, praca!
gdyby tak można było prosić o piątek popołudniu? 
placki na szybko i prosto, już wczoraj miałam na nie wizję, ale dopiero dziś doszło do realizacji. Inne niż dotąd ;)


Składki (około 11 placków):

niedziela, 20 lipca 2014

Trzyskładnikowy dietetyczny sernik

Z uwagi na liczne prośby dodaję przepis na śnieżno-biały sernik, mój ostatnio tygodniowy wypiek. Nie mam czasu, nie mam siły i nie mam chęci, miejmy nadzieję, że to się zmieni.

No to startujemy ;)


Składniki (średnica około 25 cm):
  • 4 jajka
  • 400g sera mielonego do serników Dr. Oetker Twaróg aksamitny (82 kcal/100g)
  • około 0,5 szklanki ksylitolu firmy Oleofarm (ilość zależy od naszego progu słodkości, najlepiej spróbować surowego ciasta ;))
  • jako dodatek przed podaniem możemy wyłożyć na wierzch maliny ;)