czwartek, 5 lipca 2012

Omlet

Omlet idealnie nadaje się na śniadanie jednak ja standardowo na śniadanie zjadłam bułkę otrębową z serkiem wiejskim;) a Omlet przygotowałam sobie na obiad


Składniki:
  • 2 jajka
  • garść szczypiorku (ja dałam duuużą garść bo lubię szczypiorek)
  • 1 łyżka koncentratu pomidorowego
  • pół gotowanej piersi z kurczaka
  • sól, pieprz
Sposób przygotowania:
  1. Jajka, koncentrat i przyprawy miksujemy na najwyższych obrotach przez około 2 minuty
  2. dodajemy szczypiorek i znów wszystko mieszamy
  3. wylewamy na duża rozgrzaną teflonową patelnie i wykładamy szybko na to pokrojoną w paski pierś z kurczaka
  4. przykrywamy pokrywką i smażymy na małym ogniu
  5. przewracamy na drugą stronę (co często staje się nie lada wyzwaniem, mi udało się może z 2 razy;p)
SMACZNEGO ! ! ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.