środa, 29 sierpnia 2012

Dietetyczny majonez

Przepis znalazłam TUTAJ żałuję że sama nie wpadłam na taki pomysł, ale ważne, że inni mogą korzystać z tak  świetnego przepisu, polecam! wczoraj robiłam i wychodzi super, oczywiści nic w pełni nie zastąpi kupnego majonezu, ale ten też dobrze spełnia swoją rolę! nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam szynkę z majonezem a wczoraj miałam tą przyjemność ;)


Składniki:
  • 200g serka wiejskiego lekkiego (z biedronki)
  • 1 jajko
  • 0,5-1 łyżeczka octu (zależy od upodobań smakowych ;))
  • 1 łyżeczka musztardy 
  • około 0,5 łyżeczki soli
  • pieprz
Sposób przygotowania:
  1. Jajko gotujemy na twardo
  2. serek wrzucamy do blendera a miksujemy, aż stanie się jednolita masą, bez żadnych grudek!
  3. jajko zaraz po ugotowaniu obieramy gdyż jeszcze ciepłe musi być wrzucone do serka
  4. miksujemy serek, jajko, musztardę, sól, ocet na aksamitną majonezową masę;)
  5. ewentualnie jeszcze przyprawiamy do smaku
  6. przekładamy do małego słoiczka i wstawiamy do lodówki
SMACZNEGO ! ! ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.