czwartek, 20 września 2012

Dietetyczny sernik z brzoskwiniami nr 2

Sernik szybki i prosty w przygotowaniu ;) oczywiście dietetyczny, dzięki dużej ilości białka można powiedzieć, że nas odchudza ;) bo jak wyczytałam: Białko odgrywa bardzo ważną rolę w procesie odchudzania. Ten makroskładnik posiada największą „moc" sycącą, a także generuje największy wydatek energetyczny związany z jego trawieniem spośród pozostałych składników żywności
Przyda mi się to, bo czas konkretnie zabrać się za siebie, od wczoraj zaczęłam ćwiczyć z nagraniem, na którym pani prowadząca nie ma ani grama tłuszczu tylko same mięśnie ! trzymajcie kciuki żebym choć 5 razy w tygodniu zmusiła się do tych ćwiczeń i tak minimum przez 4 tygodnie, żeby było widać jakieś efekty! marnie to widzę zwłaszcza, że już niedługo wracam na uczelnie ;( 
Po tak długim wstępie przechodzę do przepisu ;)


Składniki (na formę 20x17 cm):
  • 1 kg sera białego chudego Emilka
  • 2 jajka
  • 1 kisiel brzoskwiniowy bez cukru
  • 0,5 łyżeczki proszku do p.
  • 3 brzoskwinie
  • STEWIA lub inna substancja słodząca (ja dałam 6 łyżeczek STEWII, która wg. producenta powinna słodzić 3 razy mocniej od cukru, jednak według mnie to ściema;/)
Sposób przygotowania:
  1. Ser, jajka, kisiel, proszek do p., STEWIĘ miksujemy
  2. masę serową wykładamy do blaszki pokrytej papierem do pieczenia
  3. brzoskwinie myjemy, przekrawamy na pół i układamy na serze, wciskając je w ciasto
  4. pieczemy przez 40 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni i pozostawiamy tam do wystygnięcia
  5. najlepiej smakuję na zimno


SMACZNEGO ! ! ! :)

10 komentarzy:

  1. Super przepis. na prawde dietetyczny. tylko gdzie moge kupić ten ser Emilka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w NETTO, Kaufland-ie i Piotrze i Pawle ;)

      Usuń
    2. zapraszam do zakładki produkty, tam jest zdjęcie tego sera;)
      http://my-reality-dietetycznie.blogspot.com/search/label/Produkty
      pozdrawiam;)

      Usuń
  2. przepysznie wygląda ten serniczek i taki małokaloryczny ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny przepis :) ser Emilka można również kupić w Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bosko! Chyba wypróbuję ten przepis w czwartek na swoje ciasto urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znalazłam ten serek w Almie

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie ta STEWIE mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro oraz w sklepach ze zdrową żywnością widziałam też kiedyś w Rossmannie

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.