niedziela, 21 października 2012

Dietetyczny obiad czyli kurczak z surówką

Mój wczorajszy obiadek ;)
Kurczak został upieczony na ruszcie profesjonalnie przez moją mamę ;)
 ja zajęłam się surówką, poniżej podaję przepis ;)

Składniki:
  • 1 marchewka
  • około 0,5 kapusty pekińskiej
  • 1 cebula
  • 1 łyżeczka musztardy
  • kilka kropel octu wg. smaku
  • 0,5 szklanki jogurtu
  • 2 łyżki domowego majonezu light
  • sól, pieprz wg. smaku
Sposób przygotowania:
  1. Kapustę szatkujemy, marchewkę trzemy na tarce o średnich oczkach, cebulę siekamy (ja po prostu wszystko po kolei potraktowałam blenderem)
  2. dodajemy pozostałe składniki, przyprawiamy i mieszamy
  3. idealnie smakuje z kurczakiem ;)

SMACZNEGO ! ! ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.