sobota, 25 października 2014

Kule musli

Startuję od przepisu na kule musli, bo jest krótszy i mniej pisania ;)

Jak mnie spanie nie weźmie dodam jeszcze przepis na mój obiad/ryż na bogato, no cóż zobaczymy jak się sytuacja rozwinie,
Wiecie, że dziś mam imieniny? :D
Tak, 25 października imieniny obchodzą: Daria, Chryzant, Tarazjusz, German, Teodozjusz, Maur, Sambor, Kryspin, Tadea, Cyryn, Cyryna 
Stwierdzam, że ze wszystkich wyżej wymienionych jedynie moje imię jest normalne;p
jak celebruję? 
póki co świętowanie przekładam na przyszły weekend ;)

Składniki (około 11 kul):
  • 2 szklanki domowego musli (ja miałam mieszankę: płatków żytnich, płatków owsianych, nasion słonecznika, lnu, rodzynek, orzechów laskowych)
  • łyżka serka homogenizowanego
  • jajko
  • 2 łyżki czekoladowej odżywki białkowej KULTURYSTA.COM 85% Whey Protein
Sposób przygotowania:
  1. Mieszamy ze sobą wszystkie składniki, odstawiamy na kilka minut
  2. z powstałej masy lepimy w rękach kule, mocno ściskając, aby się nie rozpadły
  3. tak przygotowane kulki układamy na formie wyłożonej papierem do pieczenia
  4. pieczemy w temp. 180 stopni przez około 20 minut
SMACZNEGO ! ! ! :)

3 komentarze:

  1. Daria pozdrawia Darię :)
    Sambor też ładnie.
    Ale Daria bardzo oryginalnie a zarazem dostojnie. Kiedyś nie lubiłam mojego imienia ale teraz uwielbiam i nie zamieniłabym się :)
    I mamy imieniny chyba tylko raz w roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) kiedyś też go nie lubiłam! ;) ale już się przyzwyczaiłam:D
      i fakt, chyba imieniny są tylko raz w roku, co czyni nasze imię wyjątkowym ;)

      Usuń
  2. czytając te imiona dokładnie to samo przyszło mi na myśl! :D a kule super! bardzo lubię tego typu słodkości :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.