piątek, 11 września 2015

Pasztet pomidorowy z cieciorką, recenzja Primavika

I przyszedł czas na kolejny produkt firmy Primavika
Od dawna chodził za mną pasztet i całkiem zapomniałam, że w kartonie czeka na mnie pomidorowy pasztet z cieciorką ;)
Zawsze miałam słabość do pomidorowych pasztetów ;)
szczerze? do tego też będę mieć słabość ;) pycha!

Składniki:
woda, cieciorka 38 %, cebula, koncentrat pomidorowy 17 %, olej rzepakowy, skrobia kukurydziana, błonnik pszenny (bez glutenu), przyprawy (zawierają: gorczycę i seler), hydrolizaty białka roślinnego (zawierają: soję), sól, substancja zagęszczająca: guma guar, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy = witamina C, aromat z ekstraktu drożdżowego.bez użycia glutaminianu monosodowego












Moja opinia:
Po otwarciu słoiczka czuć przyjemny pomidorowy zapach zachęcający do natychmiastowej konsumpcji :p
Za zapachem idzie bardzo sympatyczny smak. Nie wiedziałam czego się spodziewać i zostałam bardzo miło zaskoczona ;)
Pasztet idealnie skomponował się ze świeżą pełnoziarnistą bułką i żytnimi naleśnikami ;)
Czy sięgnę po ten produkt ponownie? zdecydowanie! zwłaszcza, że cena jest dość przystępna (4,80zł) w internetowym sklepie Sklepvita. Szczerze zachęcam do wypróbowania :)

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię produkty primaviki :) Jedne z lepszych gotowych pasztetów!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.