wtorek, 14 sierpnia 2012

Dietetyczna tortilla nr 4 (ekspresowy omlet z mikrofali)

Placek ten jest bardzo szybki i prosty w przygotowaniu, można go zawijać jak standardową tortillę i ładować w nią co kto lubi (oczywiście zdrowe produkty;)) , równie dobrze smakuje obłożona serem żółtym i złożona w ćwiartkę, a następnie przypieczona przez grill elektryczny (jak na zdjęciu). 
Wszytko zależy od wyobraźni ;)


Składniki (na jeden placek):
  • 1 jajko
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • przyprawy (sól, pieprz, oregano, czerwona papryka)
i to wszystko ! ! ! :)

Sposób przygotowania:
  1. Wszystkie składniki miksujemy 
  2. wylewamy do okrągłego talerza
  3. pieczemy w mikrofali 1-2 minuty (ja piekłam 2 minuty na najwyższej mocy)
  4. dziś obłożyłam gotowy placek serem żółtym light i przypiekłam na grillu, wcześniej natomiast dodałam pomidora, ogórka, sałatę i gotowanego kurczaka ;)






SMACZNEGO ! ! ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.