niedziela, 23 września 2012

Otrębowa owsianka cynamonowa

A teraz moja kolacja ;) która świetnie sprawdzi się na wasze jutrzejsze śniadanie;) przepis zapożyczony STĄD, to już trzeci przepis z tej strony i każdy był świetny
 a dynia ciągle czeka.. a raczej już 4 dynie!

Składniki:
  • 1 szklanka mleka 0,5%
  • 3 łyżki otrębów
  • szczypta soli
  • 0,5 łyżeczki cynamonu
  • 1 jajko
  • 1 łyżka miodu lub inna substancja słodząca
Sposób przygotowania:
  1. Do garnka wlewamy mleko oraz wrzucamy otręby
  2. zostawiamy na minut 20 minut, żeby otręby spęczniały
  3. po tym czasie wstawiamy garnek na mały ogień 
  4. dość często mieszamy, aż mleko się zagotuję i dodajemy sól, cynamon i miód
  5. odstawiamy z ognia i dodajemy (wcześniej roztrzepane) jajko cały czas szybko mieszając
  6. ponownie wstawiamy owsiankę na mały gaz i ciągle mieszamy, aż zgęstnieje i zacznie lekko bulgotać
  7. gotową owsiankę posypujemy jeszcze do góry cynamonem ;)
SMACZNEGO ! ! ! :)

4 komentarze:

  1. u mnie tez czeka dynia! :D masz jakis pomysl na swoja ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie jadłam dyni;p
      myślałam o jakiś placuszkach, cieście czy zupie ;)
      jak tylko coś mi wyjdzie dodam przepis;)

      Usuń
    2. aa i jeśli smak dyni przypadnie mi do gustu chyba masowo wyprodukuję dżem ;)

      Usuń
  2. uwielbiam takie gęste ;) pysznie ! i cynamon to świetna przyprawa ;D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.