czwartek, 8 listopada 2012

Cynamonowe naleśniki z musem brzoskwiniowym

Teraz kiedy już jestem najedzona mogę dodać przepis na te pyszne naleśniki, wróciłam taka padnięta z uczelni, że już miałam zrezygnować z jakiegokolwiek "kucharzenia", ale w końcu powiedziałam sobie, po tak ciężkim dniu należy mi się choć pyszna poprawiająca humor kolacja!;)
no i są cynamonowe naleśniki z musem brzoskwiniowym polane gorącym miodem ;)


Składniki:
naleśniki (4 bardzo cienkie naleśniki):
  • 2 jajka
  • 1/2 szklanki mleka
  • 2 łyżki budyniu waniliowego
  • 0,5 łyżeczki stewii
  • 0,5 łyżeczki cynamonu
nadzienie:
  • duży słoik musu brzoskwiniowego wg. tego przepisu (ja jestem zaopatrzona na całą zimę;) )
  • cynamon wg. smaku
miód do polania

Sposób przygotowania:
  1. Wszystkie składniki na ciasto miksujemy
  2. rozgrzewamy teflonową patelnię (ja użyłam specjalną do naleśników)
  3. wylewamy ciasto (na jeden naleśniki niecała chochla od zupy)
  4. dość długo smażymy na jednej stronie, góra naleśnika ma całkowicie zakrzepnąć, a boki mają zacząć lekko odchodzić, to znak, że można przewracać naleśnik na drugą stronę
  5. mus podgrzewamy i doprawiamy cynamonem
  6. rozsmarowujemy go po całości naleśników i zwijamy w ruronik ;)
  7. miód podgrzewamy, ja wstawiłam po prostu na minutę do mikrofali
  8. polewamy miodem tak przygotowane naleśniki i szybko jemy zanim wystygną;)
SMACZNEGO ! ! ! :)

4 komentarze:

  1. muszą być pyszne ^^ zapisuję przepis do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha, pycha :) Uwielbiam naleśniki, zwłaszcza takie z budyniem w cieście. A i mus - akurat doskonały na obecną porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo naleśniki z budyniem? pierwsze słyszę! jejku, jakie wy pomysłowe jesteście:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już od dawna używam budyniu zamiast mąki;)
      lepiej skleja ciasto przez co nie trzeba dużo dawać;)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.