sobota, 5 stycznia 2013

Placuszki otrębowe

Oj dawno nie dodawałam nic nowego, nie wiem co się dzieje, ale ostatnio jakoś nie mam ochoty gotować,  a co za tym idzie brakuje mi pomysłów na nowe przepisy, może to wyczerpanie materiału? oby nie
nie chcę zaniedbywać mojego bloga, dlatego dziś postarałam się wymyślić dla Was nową wersję placuszków otrębowych;)

Składniki (1 porcja):

  • 3 łyżki otrębów pszennych firmy Kupiec
  • 3 łyżki sera białego chudego Emilka
  • 2 jajka
  • 1 łyżka stewii
  • jako dodatek serek homogenizowany i mix owocowy z Lidla
Sposób przygotowania:
  1. Jajka roztrzepujemy widelcem
  2. dodajemy pozostałe składniki, dokładnie mieszamy i czekamy chwilę, aż otręby spęcznieją
  3. w tym czasie rozgrzewamy teflonową patelnie, którą lekko przecieramy ręcznikiem papierowym nasączonym oliwą z oliwek
  4. smażymy placki (na jeden placek 1 łyżka ciasta) pod przykrywką, na małym ogniu

SMACZNEGO ! ! ! :)

7 komentarzy:

  1. Zapisuje przepis a blog dodaje do obserwowanych, super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. A z owsianymi otrębami będzie równie dobry efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne;)
      ja używam różne otręby zamiennie ;)

      Usuń
    2. a ja właściwie używam tylko tych pszennych.
      Na pewno zrobię jak zachce mi się placuszków! :)
      tak myślę, że te placuszki to i na wytrawnie byłyby super!

      Usuń
  3. Jak smakowicie wyglądają :) Podziwiam Cię za te dietetyczne wariacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci ślicznie wyszły :) Przypomniałaś mi, jak dawno nie robiłam placuszków!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.