środa, 13 lutego 2013

Placuszki nr X ;)

Nastawiłam się już na wiosnę, potrzebuję słońca, ciepła, zieleni. Dziś niestety czekała mnie niemiła niespodzianka! wszystko jest ZNÓW pokryte śniegiem! jak ja tego nie lubię!

Składniki (6 placków):
  • 1 jajko
  • 5 łyżek serka białego Emilka
  • 2 łyżki otrębów owsianych firmy Kupiec
  • 2 łyżki budyniu waniliowego
  • 1 łyżka stewii
  • 1/3 łyżeczki sody
  • jako dodatek ananas i serek homogenizowany
Sposób przygotowania:
  1. Białko ubijamy na sztywną pianę
  2. pozostałe składniki mieszamy w oddzielnej misce
  3. delikatnie mieszając dodajemy białko
  4. smażymy na rozgrzanej teflonowej patelni, przetartej oliwą z oliwek (po każdym placku), pod przykryciem, na małym ogniu
  5. przewracamy dopiero kiedy góra placka się zetnie

SMACZNEGO ! ! ! :) 

8 komentarzy:

  1. Wyglądają uroczo! Takie puchate :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już nie mogę patrzeć na ten śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne i szybkie, ja chcę wiosnę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne placuszki, które Ci porywam <333
    Mam dość zimy...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chcę wiosnę, chcę! moja ulubiona pora roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również ten cudowny śnieg..,ale takie placuszki mogą poprawić humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko wyglądają, ale i smakują wspaniale :) Rewelacja, pierwsze z twarogu co nie rozleciały się na patelni.. Nawet moja wybredna kuzynka jadła ze smakiem :))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.