wtorek, 23 kwietnia 2013

Bananowe lody/shake

Lody dla ochłody ;)
wyszły takie rzadsze lody gęsty shake, jak dla mnie pycha, robiłam je wczoraj pierwszy raz w ramach eksperymentu, a dziś ponownie bo tak przypadł mi ten smak do gustu ;) czekam na wasze opinie 


Składniki (porcja):
  • banan
  • serek homogenizowany naturalny (około 140g)
  • 0,5 szklanki mleka (jeśli dacie mniej mleka wyjdą gęstsze) 
  • opcjonalnie coś do dosłodzenia, dla mnie słodycz banana wystarczyła
Sposób przygotowania:
  1. Banana kroimy w plasterki i wkładamy do woreczka foliowego, a następnie do zamrażarki żeby zamroził się na kamień 
  2. serek homogenizowany mrozimy w opakowaniu lub żeby było łatwiej później zblendować możemy przełożyć go do pojemnika na kostki lodu
  3. kiedy wszystko nam się zamrozi wrzucamy banana, serek i mleko (nie zamrożone) do blendera i miksujemy
  4. jemy same lub z dodatkami według naszych upodobań ;)


SMACZNEGO ! ! ! :)

10 komentarzy:

  1. lubię domowe lody i shake. ciekawy pomysł, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że Cię UWIELBIAM?! :D Dzięki Tobie mogę jeść pyszności bez wyrzutów sumienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. pychotki! dietetyczne lody, to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię tak koktajl - bez serka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo fajne bardzo, spróbuję. :) Kaloryczne bardzo nie jest, więc można się pokusić. Mama mi pół życia wpajała, że banana mam nie łączyć z nabiałem, ale to nie jest takie złe! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany... bananowe pyszności, bananowe lody! W sam raz na zbliżające się lato:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pysznie i zdrowo.. wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. propozycja konieczna do wypróbowania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobiłam, rewelacja!!! tylko tego wychodzi mała porcja :P

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.