środa, 3 kwietnia 2013

Placuszki z serka wiejskiego na słono

W tym tygodniu robię sobie wolne od praktyk i zajęłam się swoim zdrowiem, zaczynając od dziś, badania, lekarz, dentysta. Same przyjemności ;)
Przechodząc do przepisu, takie placuszki zaserwowałam dziś sobie i mamie na obiad ;)
Obie stwierdziłyśmy, że smakiem przypominają placki ziemniaczane, nie wiem jak to możliwe;p
Ze spokojem możecie przygotować je na słodko, ja miałam tylko serek ze szczypiorkiem więc postawiłam na słoną wersję ;)


Składniki (1 porcja/6 placków):
  • 1 jajko
  • 1 łyżka otrębów pszennych firmy Kupiec
  • 2 łyżki razowej mąki żytniej
  • 200g serka wiejskiego ze szczypiorkiem
  • sól, pieprz
Sposób przygotowania:
  1. Serek wiejski blendujemy na jednolitą masę
  2. dodajemy pozostałe składniki i mieszamy
  3. smażymy placki na rozgrzanej teflonowej patelni (lekko przetartej oliwą z oliwek) pod przykrywką
  4. gotowe placki podałam z jogurtem naturalnym i pomidorkami 

SMACZNEGO ! ! ! :)


11 komentarzy:

  1. fajny pomysł na wykorzystanie wiejskiego - na wytrawnie też pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie ten dentysta...:p ale o zdrowie trzeba bardzo dbać! więc popieram!

    A placuszki porywam i uciekam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na słono? Jeszcze.nie próbowałam, dopiero niedawno wyszły mi te z serka na słodko. Czas iść dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Na słono może nawet bardziej by mi smakowały... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię placuszki z serka wiejskiego, ale zawsze jadłam je na słodko :) Muszę takiej wersji spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś robiłam z serkiem wiejskim i coś mi nie wyszło, ale może tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. został choć jeden dla mnie? bo podejrzewam, że to musiało być przepyszne !! :))

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie słone przekąski.. muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.