środa, 5 czerwca 2013

Placek śniadaniowy z jabłkiem

Tak jak pewnie zauważyliście, ostatnio  nie jest mi po drodze dodawanie nowych postów, jestem zajęta ostatecznymi poprawkami pracy mgr oraz nauką pytań na obronę, zwaliły się jeszcze na mnie dodatkowe obowiązki rodzinne plus wyprowadzka (teraz żyję na walizkach), także taki mały kocioł
Szczerze mówiąc nie mam czasu na bardziej skomplikowane potrawy po prostu mieszam co mam w lodówce dlatego najczęściej teraz jem sałatki, z czego jestem zadowolona ;) jedyną chwilą na większe kombinowanie jest poranek ;)
z góry przepraszam za jakość zdjęcia, ale rano było tak szaro, buro i ponuro, że nie znalazłam nigdzie odpowiedniego światła, a przy moim aparacie w telefonie nie dało się stworzyć nic lepszego


Składniki (jeden placek, średnica około 24cm):
  • 2 jajka
  • 1-0,5 łyżeczki cynamonu
  • 1 spore jabłko
  • 2 łyżki otrębów pszennych firmy Kupiec
  • 100g chudego twarogu
  • ewentualnie coś do dosłodzenia, moje jabłko było na tyle słodkie, że już niczego nie dodawałam
Sposób przygotowania:
  1. Jajka miksujemy na najwyższych obrotach przez około minutę 
  2. ser rozduszamy widelcem
  3. jabłko obieramy i trzemy na tarce o dużych oczkach
  4. miksujemy ze sobą wszystkie składniki
  5. powstałą masę wykładamy do silikonowej formy lub zwykłej wyłożonej papierem do pieczenia
  6. pieczemy około 20 minut w temp. 200 stopni (pilnujemy, żeby nam się góra nie spaliła)
SMACZNEGO ! ! ! :)



7 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy, uwielbiam jabłka

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na śniadanie:) pysznie, zdrowo i pięknie:)uśmiechniętego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywny akcent na śniadanko. :D zrobię jutro takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha! Jakie wesołe śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. taki placuszek na śniadanie jest smaczny i pożywny, a sałatki zawsze idealne :) dobrze, że jesz ich dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowy,szybki i pożywny:) Nic dziwnego że taki uśmiech na nim jak i zapewne na Twojej buźce :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.