sobota, 2 listopada 2013

Czekoladowe ciasto fasolowe z kawową nutą ;)

Ubóstwiam długie weekendy, wszelkiego rodzaju weekendy! ! ! :D
W końcu można nadrobić zaległości w tym na co normalnie nie mamy czasu.
Zawsze staram się, zrealizować jak najwięcej pomysłów, które kłębią się w mojej głowie ;)
Teraz przyszedł czas na kolejne ciasto fasolowe ;)
Wyszło pysznie wilgotne.


Składniki (mała keksówka):

  • 2 jajka
  • 2 garści rodzynek
  • 4 łyżki otrębów pszennych 
  • 3 łyżki odtłuszczonego mleka w proszku
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżka kakao o obniżonej zawartości tłuszczu (po raz pierwszy użyłam kakaa firmy Wedel, rewelacja, w całej kuchni pachniało czekoladą:))
  • 1 łyżka miodu
  • 1 puszka czerwonej fasoli
  • 3 łyżki zaparzonej kawy (ja skorzystałam z wywaru kawy z ekspresu)
  • 140g serka homogenizowanego
Sposób przygotowania:
  1. Fasolę odcedzamy i dokładnie przepłukujemy
  2. następnie wszystkie składniki (oprócz 1 garści rodzynek) wrzucamy do blendera i miksujemy na jednolitą masę
  3. na koniec wrzucamy drugą garść rodzynek, mieszamy
  4. przekładamy ciasto do keksówki wyłożonej papierem do pieczenia
  5. wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 170-180 stopni i pieczemy przez około 40 minut (do suchego patyczka)
  6. pozostawiamy w piekarniku do wystygnięcia
SMACZNEGO ! ! ! :)

zakochałam się w tej piosence


13 komentarzy:

  1. Witam,
    Pozwoliliśmy sobie wrzucić odnośnik do Pani przepisu na nasz fanpage na FB zapraszający naszych czytelników do odwiedzenia Pani bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czasami narzekam na zbyt niejednolitą masę, czuję skórki od fasoli, pewnie za krótko mielę masę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowywałam kiedys ciasto na bazie czerownej fasoli i bardzo mi smakowalo:)goscie nie potrafili odgadnac co jest głównym składnikiem "biszkoptu"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto z fasolą? Bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie sądziłam,że można zrobic ciasto z fasoli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fasola świetnie się sprawdza w słodkich wyrobach i wypiekach. Ja robiłam kulki kokosowe i choć byłam pełna obaw wyszły znakomicie. A i kotlety też są dobre.
    Ciacho wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ile to jest wagowo puszka fasoli? ja mam w sloiku i jest 400gram
    PS
    uwielbiam Twoje przepisy...

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie chcialam sie zabrac za to ciasto, kupilam wszytsko ALEEEE zapomnialam o mleku w proszku!! moge je czyms zastapic?? bo bardzo sie nastawilam na pieczenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że możesz pominąć mleko w proszku, ale daj trochę mniej serka homogenizowanego ;)

      Usuń
  9. zrobilam tak jak mowilas, bez mleka w proszku, troche mniej serka i bez kawy, bo nie lubie :)
    wyszlo fajne, w zyciu nie domyslilabym sie ze jest w nim fasola!! :)
    i mozna jesc bez wyrzutow sumienia mmmm :)
    super blog, jeszcze z niejednego przepisu skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.