niedziela, 27 lipca 2014

Konkurs z firmą Kupiec, pomysł na zdrowe śniadanie

W zeszłym tygodniu podczas myślenia o wszystkim i niczym doszłam do wniosku, że przydałoby się zorganizować jakiś konkurs ;)
Nawiązałam wiele ciekawych współprac, które umożliwiły mi testowanie i poznawanie nowych, ciekawych i zdrowych produktów. Z chęcią podzielę się z Wami moimi profitami :)
O pomoc w realizacji zgłosiłam się do firmy która jako pierwsza we mnie uwierzyła i nawiązała ze mną współpracę, kiedy mój blog dopiero raczkował, a jest nią firma KUPIEC ;)




No to zaczynamy konkurs ;)

Udział w konkursie może zabrać każdy, kto:
  1. Mieszka na terenie Polski
  2. Przygotuje zdrowe śniadanie z wykorzystaniem  produktu Firmy Kupiec
  3. Wyśle zdjęcie śniadania na tle produktu Firmy Kupiec na adres daariaa89@gmail.com (podajcie imię i nazwisko)
  4. polubi  mój profil na facebooku https://www.facebook.com/DietetycznieMojaRzeczywistosc?ref=hl oraz profil Kupca https://www.facebook.com/ZdroweNieNudne
NAGRODĄ będą paczki niespodzianki z produktami firmy KUPIEC (sama nie wiem co tam będzie, ale podsumowując przesyłki jakie sama dostaję jestem pewna że będziecie mieć się z czego cieszyć)

Zostanie wybranych TRZECH zwycięzców:

  • DWÓCH  na podstawie ilości lików, które uzyskają pod zdjęciem swojego śniadania - będę publikować zdjęcia na fanpage
  • JEDEN zostanie wybrany osobiście przeze mnie ;)
Zgłoszenia przyjmuję do dnia 13.08.2014 r. (przy czym zastrzegam sobie prawo do przedłużenia dni trwania konkursu, jeśli będzie zbyt mało zgłoszeń, mam nadzieję, że taka okoliczność nie wystąpi;))
Na opublikowane zdjęcia będzie można glosować do 14.08.2014r., a ogłoszenie wyników nastąpi na następny dzień na facebooku oraz poprzez wysłanie emaila do TRZECH szczęśliwców ;)


6 komentarzy:

  1. Konkurs jest na prawdę świetny, tylko szkoda, że na like..... Nie będzie to głosowanie na najlepsze propozycje śniadań, a wygra ten kto ma największą ilość znajomych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale zdaję sobie z tego sprawę, w poprzednim konkursie to ja decydowałam, dlatego tym razem dla odmiany wygrywają like

      Usuń
  2. Oooo jest zmiana, super! Trzeba będzie coś przygotować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wzięłabym udział, ale skoro liczą się like'i to będzie ciężko. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. A zdjęcie z przepisem?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.