niedziela, 22 lutego 2015

Orzechowo - bananowe placki z kaszą jaglaną

Uprzedzam wszem i wobec, że póki co na blog będą trafiały przepisy ZDROWE, ale raczej NIE dietetyczne, ponieważ aktualnie prowadzę zrównoważoną dietę umożliwiającą mi budowę mięśni i nie jestem na deficycie kalorycznym, mam jednak nadzieję, że tak czy siak z nich skorzystacie ;)

Składniki: (na około 10 placków)/całość ok. 540 kcal/:
  • jajko
  • 50g kaszy jaglanej
  • 50g dojrzałego banana
  • 30g orzechów ziemnych
  • około 100ml mleka
Sposób przygotowania:
  1. Kasze gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu, studzimy
  2. do blendera wrzucamy jajko, miksujemy przez chwilę
  3. dodajemy kaszę, banana, blendujemy, aż banan zamieni się w miazgę
  4. dodajemy mleko i orzechy, miksujemy chwilę, tak żeby orzechy się rozdrobniły, ale pozostały w kawałka :)
  5. smażymy placki na rozgrzanej teflonowej patelni, na małym ogniu, przecierając przed każdym plackiem patelnie oliwą/ żeby lepiej odchodziły i szybciej smażyły możemy przykryć patelnię pokrywką/
SMACZNEGO ! ! ! :)

12 komentarzy:

  1. Super! Muszę wypróbować takie placuszki z jaglaną

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z orzechami to z pewnością pychota!
    Osobiście po prostu jem zdrowo i różnorodnie, nigdy nie liczyłam kalorii i dobrze mi z tym. Nie nazywam tego tym że jestem na diecie. Po prostu zdrowo się odżywiam. Chociaż myślałam o tym, żeby policzyć zapotrzebowanie i przez tydzień się sprawdzić, ale to dlatego, że obawiam się, że zbyt mało kalorii przyjmuję. Mam spore zapotrzebowanie ze względu na duże obciążenia treningowe. Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleko nie jest ZDROWE...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie na ten temat :D Nic w nadmiarze nie jest zdrowe:D nawet mleko roślinne :)

      Usuń
  4. Ja też mam zamiar budować masę. Ile placków z tych proporcji polecasz na śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko zależy od tego jaką masz dzienną dawkę kalorii do spożycia i ile węgli, tłuszczu i białka, ja mam 2500 kcal, a śniadanie powinno stanowić 25% z całości kcal

      Usuń
  5. jesteś mistrzynią wszelkich placków! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo pysznie. Na pewno wypróbuję przepis w tygodniu na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wzbogacenie swojej diety. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Placuszki musiały mieć wyśmienity smak;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.