niedziela, 26 sierpnia 2012

Tosty z pieczywa żytniego

Znów smaki mojego dzieciństwa, a konkretnie smażonego na maśle chleba, posypanego cukrem, a wcześniej moczonego w mleku, może to coś podobnego do tosta francuskiego, ale moja babcia i mama moczyły chleb w mleku i od razu wrzucały na rozgrzane masło, bez obtaczania w jajku, pychota! trochę się rozmarzyłam ;) przedstawiam tu light-ową wersję, bez masełka, pszennego pieczywa i cukru;p ale tak jest dobre ;)


Składniki:
  • pieczywo chrupie żytnie (z biedronki- Just Fit), ja zjadłam 4 ;)
  • szczypta cynamonu
  • 2 tabletki STEWII
  • 0,5 szklanki mleka 0,5%
  • ewentualnie miód do polania
Sposób przygotowania:
  1. Tabletki STEWII rozpuszczamy w mleku i dodajemy cynamon
  2. następnie wylewamy mleko na talerzyk
  3. rozgrzewamy teflonową patelnię
  4. pieczywo moczymy w mleku, aż zrobi się miękkie, ale nie zacznie się rozpadać
  5. wrzucamy na teflonową patelnie
  6. smażymy z obu stron, aż się z brązowi
  7.  polewamy miodem

SMACZNEGO ! ! ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.