niedziela, 16 września 2012

Bułka otrębowa z wkładką ;)

Dziś tak pochłonęło mnie kucharzenie i zakupy spożywcze, że dopiero teraz kiedy sernik w piekarniku (o którym później;) ) zasiadłam do komputera i zaczynam dodawać przepisy na moje dzisiejsze posiłki ;) no to startujemy od śniadania

Składniki:
na pieczywo:
  • 2 łyżki otrębów
  • 2 łyżki gęstego jogurtu (najlepiej z biedronki 0%)
  • 1 łyżeczka przyprawy do pizzy (lub jak nie mamy: 1 łyżeczka słodkiej papryki, 0,5 łyżeczki oregano, szczypta soli i pieprzu)
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka koncentratu (najlepiej z NETTO)
wkładka (czyli kto co lubi i akurat ma w lodówce;) ) ja dałam:
  • 1/4 papryki pokrojonej w kostkę
  • 4 małe serdelki drobiowe (drobinki) pokrojone w kostkę i podsmażone na teflonowej patelnie
  • trochę startego sera żółtego chudego
świetnie pasowałaby zamiast serdelków szynka drobiowa, oraz pieczarki

Sposób przygotowania:
  1. Składniki na bułkę mieszamy razem i odstawiamy na bok, żeby otręby spęczniały
  2. w tym czasie przygotowujemy resztę produktów tzw. wkładkę ;)
  3. pokrojone składniki dodajemy do masy otrębowej i mieszamy
  4. przekładamy do miski lub pojemnika, który może być używany w mikrofali
  5. wstawiamy na około 8 minut do mikrofalówki, jednak wszystko zależy od mikrofalówki w innej będzie trzeba piec dłużej a w innej krócej
SMACZNEGO ! ! ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.