niedziela, 10 marca 2013

Sałatka z wędzonym kurczakiem

Chciałabym spędzić niedziele na lenistwie, ale nie ma takiej opcji. Pisane pracy magisterskiej oraz prezentacja na bezsensowny przedmiot pochłonęła dość dużo czasu, jeszcze czeka mnie nauka, ale wcześniej ćwiczenia ;)
Mój dzisiejszy obiad był smakowity i sycący, nie wiem jak Wy ale lubię takie szybkie sałatki ;)

Składniki (2 porcje):
  • wędzona noga z kurczaka
  • 0,5 średniej kapusty pekińskiej
  • 6 pomidorków koktajlowych
  • 0,5 zielonego ogórka
  • 5 łyżek kukurydzy (bez dodatku cukru)
sos (ja lubię dużo sosu):
Sposób przygotowania:
  1. Kurczaka obieramy ze skóry, kości i ewentualnego tłuszczu, kroimy w kostkę
  2. Kapustę szatkujemy
  3. pomidorki kroimy w ćwiartki, a ogórka w większą kostkę
  4. układamy w misce kapustę, pomidory, kurczaka, ogórka, kukurydzę i wszystko polewamy sosem

SMACZNEGO ! ! ! :)

10 komentarzy:

  1. Nie odbierz tego jako atak, ale.. czy Ty masz jakieś problemy z odżywianiem? Wszystkie przepisy są oparte na otrębach i budyniu, obiady na sałatkach i kurczaku, odnoszę wrażenie, że unikasz makaronu czy nawet pełnoziarnistego ryżu i kasz. Wczorajszy wpis odnośnie wizyty u babci- wyrzuty sumienia, musiałaś odpalić killera Chodakowskiej... niby tutaj zdrowo, ale chyba nie do końca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wyrzuty sumienia zawsze mnie nachodzą kiedy zjem np. ciasto z bitą śmietaną, nie lubię jeść zbędnych kalorii, jem kasze, makarony, ryże jednak zbytnio z nimi nie eksperymentuję, dlatego niezbyt często pojawiają się na moim blogu.
      co do ćwiczeń, dopiero niedawno zaczęłam, z natury jestem bardzo leniwa, ale teraz pewnie jak większość motywuje mnie zbliżające się lato ;)
      ale trafnie zauważył/aś/eś kiedyś miałam lekką obsesję, ale teraz jest ok ;)

      Usuń
  2. takie sałatki lubimy szybkie i proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tego typu sałatki. I wędzonego kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę spróbować wędzonego kurczaka, jeszcze nie jadłam :) A sałatki uwielbiam wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam - sałatka z kurczakiem wędzonym to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  6. No sałatka zapewne smaczna.. ale czy ona jest dietetyczna?.. majonez light zastap innym składnikiem. Pozatym kukurydza tez nie nalezy do mało kalorycznych . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. majonez light jest robiony własnoręcznie i składa się z jajka i serka wiejskiego więc to żadna bomba kaloryczna;)

      Usuń
  7. Ja dodałem jajko na twardo - pycha!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.