sobota, 16 listopada 2013

Czekoladowe kule z udziałem awokado ;)

Mój laptop w dalszym ciągu znajduje się w stanie śpiączki i gdyby nie fakt, że musiałam wracać do domu z bólem zęba przez kolejny tydzień nie miałabym szansy dodania przepisu.
Przepis na czekoladowe kule "bobki" dodaję z dedykacją dla Moniki N. (to za ten komentarz na fanpage;)) ;)
Znów awokado rządzi ;)
wyszło pysznie!



Składniki (około 7 kul):

  • bardzo dojrzałe awokado
  • 0,5 szklanki otrębów owsianych
  • 1-2 łyżeczki odtłuszczonego kakao (polecam firmę Wedel- to nie jest sponsoring;p)
  • 2 łyżki miodu
  • 1-2 łyżki ksylitolu firmy Oleofarm (ilość wg. smaku)
Sposób przygotowania:
  1. Awokado obieramy i kroimy w kostkę
  2. awokado, miód, ksylitol, kakao blendujemy na jednolitą masę
  3. dodajemy otręby, mieszamy
  4. odstawiamy na kilka minut żeby otręby spęczniały
  5. wykładamy po około 1 łyżce masy na folię spożywczą i zwijamy w kulkę jak cukierek ;)

     6. tak przygotowane kule wstawiamy na około godzinę do lodówki


SMACZNEGO ! ! ! ;)

Wald to dla Ciebie:
:)



Zostałam nominowana przez Julę do Liebster Blog Award, bardzo dziękuję;*
Moje odpowiedzi:
1. Czy masz tatuaż/e?
tak
2. Czy jesteś od czegoś uzależniony?
odkąd zaczęłam pracę uzależniłam się od kawy
3. Kto mógłby wpłynąć na Twoje zdanie?
zdecydowanie moja mama
4. Boisz się ciemności?
zależy gdzie jestem gdy jest ciemno, kiedy w bezpiecznym domu to nie, ale nocą w lesie zdecydowanie się boję!
5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
bez zdrowych słodkości
6. Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?
"Labirynt"
7. Ulubiony obraz / fotografia?
nie mam
8. Woda gazowana, czy nie?
lekko mineralizowana :D
9. Gdzie chciałabyś zamieszkać na stałe?
marzy mi się NEW YORK :D
10. Czy lubisz otaczać się ludźmi?
wszystko zależy od mojego nastroju
11. Wolałabyś pomóc człowiekowi, czy zwierzęciu?
decydujące byłoby tu jakiemu człowiekowi miałabym pomóc, bo niektórzy na to nie zasługują i wtedy na pewno wybrałabym zwierzaka

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.