czwartek, 12 czerwca 2014

Otrębowe placuszki z truskawkami

Już od poniedziałku zabierałam się za te placuszki, wyhaczyłam je na jednej z moich ulubionych kulinarnych stron /kotlet.tv/ jak zwykle lekko go przetworzyłam i powstała truskawkowa wersja, /w dalszym ciągu jestem na truskawkowym haju ;p/
Dziś wynagrodziłam sobie trudy minionego miesiąca /zwłaszcza w pracy/ i kupiłam śliczną limonkową spódnice, uwielbiam takie kąski ;) bo jak nie ja to kto? ;p

Składniki (około 6 placuszków):
  • jajko (L)
  • 3 łyżki otrębów pszennych dostępnych w sklepie Centrum Sylwetki
  • 3 łyżki otrębów owsianych firmy Kupiec
  • 1 łyżka lnu mielonego przysmaki.pl
  • około 4 truskawek
  • 2/3 szklanki mleka
  • Stevja (w pudrze) wg. smaku
  • twarożek jako dodatek do gotowych placków
Sposób przygotowania:
  1. Otręby, siemię lniane, truskawki pokrojone w drobną kostkę i mleko ustawiamy na gazie i na małym ogniu podgrzewamy aż będzie gęste (użyłam teflonowej patelni), musi być gęste a nie płynne
  2. kiedy masa wystygnie dodajemy jajko, dokładnie mieszamy
  3. teflonową patelnię przecieramy olejem ryżowym i smażymy placki (około łyżka ciasta na jeden placek) na małym ogniu, aż będą rumiane z obu stron
  4. podajemy z twarożkiem ;)
SMACZNEGO ! ! ! :)

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.