środa, 1 października 2014

Batoniki proteinowe

Ostatnio w padłam w szał jeśli chodzi o produkcję ciasteczek i batoników proteinowych musli, w końcu mam odżywkę oraz musli-wpadło w moje ręce w ramach nowej współpracy ze sklepem Naturalna SpiżarniaPewnie ten szał minie, tak jak minęła mi mania muffinkowa. Pewnie nie pamiętacie ale miałam fazę w której dodawałam pod rząd wyłącznie przepisy na babeczki, a teraz nawet nie pamiętam kiedy upiekłam muffinkę :p 
Dobra już was nie zamulam moimi bezsensownymi wywodami i startuję z przepisem :)

Składniki (na około 6 batoników):
Sposób przygotowania:
  1. Mieszamy ze sobą wszystkie składniki
  2. powstałe ciasto rozsmarowujemy równomiernie (dość mocno je ubijając) na wyłożonej papierem do pieczenia formie
  3. pieczemy w temp. 180 stopni przez około 20 minut
  4. po ostudzaniu kroimy w paski
  5. batoniki wyjdą miękkie, nie chrupiące

SMACZNEGO ! ! ! :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo prosty przepis czy beż odżywki białkowej takie batoniki też wyjdą?? obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niestety wydaje mi się że bez odżywki może być problem, ale warto spróbować ;)

      Usuń
    2. hej, a jakbym zastapila odżywkę mielonym lnem? co sadzisz o tym? :)

      Usuń
    3. myślę, że można spróbować, ale wtedy trzeba czymś dosłodzić ciasto, bo tutaj odżywka daje smak;)

      Usuń
  2. fajnie dodać banana. Pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.